Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

     Verberg prijsinformatie
     Toon prijsinformatie

    Ervaringen

    Beoordelingen

    Er zijn 18 beoordelingen voor Hotel Blue Star ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

    Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

    De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

    5,8
    Kamer
    5,4
    Vakantie algemeen
    5,6
    Overige faciliteiten
    5,6
    Prijs/kwaliteit
    5,5
    Ligging
    6,8
    Schoonmaak
    5,5
    Personeel
    6,2
    1. Door:
      Ronny en Monique
      Periode:
      september 2024
      Gezelschap:
      Stel
      8,9
      Kamer
      9,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      9,0
      Wij hebben het mooie gehad vriendelijke mensen en heel schoon hotel mooi zwembad goed restaurant alleen de kussens op de kamers zijn erg zacht.
    2. Door:
      melv
      Periode:
      juli 2024
      Gezelschap:
      Anoniem
      1,6
      Kamer
      1,0
      Ligging
      5,0
      Overige faciliteiten
      1,0
      Personeel
      1,0
      Prijs/kwaliteit
      1,0
      Schoonmaak
      1,0
      Vakantie algemeen
      1,0
      het ziet er mooi van de buitenkant af maar binne niet eindstand het eten was totaal niet goed (voedselvergiftiging) opgelopen nooit meer daar heen
    3. Door:
      Selina K
      Periode:
      juni 2024
      Gezelschap:
      Stel
      1,4
      Kamer
      1,0
      Ligging
      4,0
      Overige faciliteiten
      1,0
      Personeel
      1,0
      Prijs/kwaliteit
      1,0
      Schoonmaak
      1,0
      Vakantie algemeen
      1,0
      Dit is het slechtse hotel waar ik ooit ben geweest!!! De kamers zijn vies, er zitten mieren in de badkamer. airco lekt water! kort gezegd onhygienisch. Je moet om de 3 dagen je handoek wisselen vies en nog nooit meegemaakt. Je moet bijna voor alles betalen in het hotel zoals strand bedjes (zogenaamd een all inclusive) mensen bij de receptie zijn super onbeleefd en willen niet luisteren naar de problemen. De kamers op de website zijn heel anders dan de kamer in het hotel. IK RAAD DEZE HOTEL AAN NIEMAND AAN!!!
    4. Door:
      anoniem
      Periode:
      oktober 2023
      Gezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      6,1
      Kamer
      6,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      6,0
      Prijs/kwaliteit
      5,0
      Schoonmaak
      4,0
      Vakantie algemeen
      6,0
      Kamer heel basic, onderhoud kon beter (kapotte vloertegels, heb ze verwijderd zodat dit wel hersteld moet worden).Foto’s op site zien er veel beter uit. Kamers waren wel ruim, bedden goed. Eten vooral Russische keuken denk ik.
    5. Door:
      anoniem
      Periode:
      oktober 2023
      Gezelschap:
      Anoniem
      7,4
      Kamer
      8,0
      Kindvriendelijkheid
      7,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      7,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Prima hotel
    6. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2023
      Gezelschap:
      Anoniem
      7,9
      Kamer
      8,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Hotel en service goe. Wel teveel luidruchtige Russen en polen die het verblijf erg onprettig maakte
    7. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2023
      Gezelschap:
      Anoniem
      3,6
      Kamer
      1,0
      Kindvriendelijkheid
      5,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      4,0
      Personeel
      2,0
      Prijs/kwaliteit
      3,0
      Schoonmaak
      3,0
      Vakantie algemeen
      3,0
      Ik heb mijn accommodatie als niet fijn ondervonden veel gasten die heel veel lawaai maken en ze doen er niks aan tot 3 uur snachts kan je niet slapen van overlast. Personeel kijkt allemaal boos. Drinken heb je 3 plekken wasr je dat kan halen ver uit elkaar en vet lange rijen. Kleine bekers. Limonade bij ontbijt heel vies. Konstant zelfde eten wel lekkere desserts. Er is van alles dat wel maar altijd het zelfde kip was rauw waardoor 1 kind goed ziek was. Je kan geen bedje krijgen tenzij je 6 uur snachts je handoek neerlegt. Rond het zwembad is het super glad kinderen en volwassenen gaan konstant onder uit met lelijke vallen. Voor een jongere vakantie is het misschien prima maar voor moeder met kinderen tussen de 11 en 16 is het echt heel jammer. De familie kamers zijn ook echt jammer. Kwam in me kamer deuren waren van het slot en geen sleutels je kan van de trap op ons balkon komen dus niet veilig iedereen kan naar binnen als ze willen. Heel gehorig veel dronken ruziënde mensen van andere landen. Lijkt meer een Russische hotel. Mensen zijn alleen maar boos en kunnen niet lachen. Als je je werk niet leuk vind moet je het niet doen. Staat 4 sterren maar ik geef het 2,5 ster. Verder was de ligging super dicht bij het strand daar was de snacks ook alleen maar patat en een matige hamburger. Elke dag als snack het zelfde was echt matig.Zwembad is open tot 6 uur. En geen plek te vinden kwa bedjes. En lawaai tot zeker 3 uur snachts.
    8. Door:
      anoniem
      Periode:
      juli 2023
      Gezelschap:
      Vrienden
      7,9
      Kamer
      7,0
      Kindvriendelijkheid
      6,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Harden beedden
    9. Door:
      M Gabriela
      Periode:
      oktober 2022
      Gezelschap:
      Anoniem
      6,4
      Kamer
      6,0
      Kindvriendelijkheid
      6,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      6,0
      Personeel
      7,0
      Prijs/kwaliteit
      7,0
      Schoonmaak
      6,0
      Vakantie algemeen
      6,0
      Heerlijk gehad maar geen 4* waardig. Eten was goed maar niet teveel variatie
    10. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      6,6
      Kamer
      9,0
      Ligging
      6,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      4,0
      Prijs/kwaliteit
      5,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      6,0
      In de 7 weken die zaten tussen het boeken van onze reis en onze reis was de website aangepast. En waren de reviews van 8,1 naar 6,1 gewijzigd. Konden we in 1 keer niet meer in het a la carte restaurant eten. Daarnaast was het barpersoneel langzaam en de bediening super slecht als je geen vrijgezellen dame groep was.....
    11. Door:
      Shannon, Kelly en Annika
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Vrienden
      8,1
      Kamer
      8,0
      Kindvriendelijkheid
      8,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
    12. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Groep
      2,9
      Kamer
      1,0
      Kindvriendelijkheid
      7,0
      Ligging
      1,0
      Overige faciliteiten
      3,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      1,0
      Schoonmaak
      1,0
      Vakantie algemeen
      1,0
      I spend two days to talk about my room . Becasue was terrible . Food was not teasty. Animation was really boring. Was dirty in the hotel . I ll never come back to the blue star . For sure.
    13. Door:
      anoniem
      Periode:
      juli 2022
      Gezelschap:
      Vrienden
      2,7
      Kamer
      2,0
      Ligging
      5,0
      Overige faciliteiten
      2,0
      Personeel
      3,0
      Prijs/kwaliteit
      2,0
      Schoonmaak
      2,0
      Vakantie algemeen
      3,0
      Niet aan te raden en sunweb geeft fotos weer van dat hotel die we niet eens kregen
    14. Door:
      anoniem
      Periode:
      juli 2022
      Gezelschap:
      Stel
      2,3
      Kamer
      1,0
      Ligging
      5,0
      Overige faciliteiten
      1,0
      Personeel
      2,0
      Prijs/kwaliteit
      3,0
      Schoonmaak
      3,0
      Vakantie algemeen
      1,0
      In de kamer zelf merkten we direct dat deze er veel anders uitzien als op jullie website worden weergegeven. Een telleurstelling dus... De kamer zag er oud en versleten uit, alsook de bedden waren niet om naar huis te schrijven. Jammer ook dat we een kamer kregen met 2 aparte bedden, deze hebben we dan ook zelf opgelost en de kast in het midden ertussenuit genomen en de bedden tegen elkaar geschoven. De bedden zelf zijn zo hard, je kan nog beter op de grond liggen... We hebben er letterlijk 6dagen rugpijn van gehad. De lakens zijn beter te vergelijken met een strandhanddoek. We hebben dan ook extra lakens moeten vragen aan de receptie (dewelke zei ons lieten weten dat dit belachelijk (letterlijk) was aangezien het zomer was). Onze kamer was gelegen aan de zogenaamde 'Relax Pool'. Geen enkele ochtend was er een ligbed meer vrij, sneu dus voor hotelbezoekers die nachts aankomen dus of rond 7u opstaan. Handdoeken worden al voor 6u s 'morgens door medehotelgasten gelegd. Er zijn dan ook te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Aan het andere zwembad werd zeer luide muziek de gehele dag door afgespeeld. Leuk voor feestende vakantiegangers, minder voor ons aangezien we voor een rustige vakantie kwamen. Ontbijt, lunch en diner eentonig & niet lekker. We zijn na 2 dagen dan ook niet meer in het restaurant geweest en buiten gaan eten. In de ochtend een klein glaasje geperst fruitsap 2€ extra??? Alsook vele cocktails waren bij te betalen en ook niet lekker.. En dit voor een all inclusive.. Grotendeels van het personeel van de keuken en receptie zijn allesbehalve vriendelijk. Dit voornamelijk de mannen. Het meisje aan de drankenstand in het restaurant was echt supervriendelijk, ook 1 andere dame van de service kon toch een lach op ons gezicht toveren. Er was een gat in de muur van het restaurant binnen waar een kat doorkwam, ik denk vanuit de keuken? (Ik ben grote poezenliefhebber, maar echt hygiënisch kon je het niet noemen!!) Vliegen zwermde met 100 tallen in het rond door heel het restaurant, zaten regelmatig ook op het eten. Er werden amper bordjes geplaatst, wat voor eten het was? Enkel de warme kant werden er 4-5 bordjes geplaatst, de rest was gokken wat je at. Hotel zat vol met luidruchtige medehotelgasten die rond 4-5u snachts door de gangen brullen/lachen/roepen/praten. (Voornamelijk Russen en Polen.) Met andere woorden hebben wij een 6daagse reis van meer dan €1300 betaald waar we eigenlijk maar 4 dagen hebben kunnen 'genieten' van een verschrikkelijk hotel met harde bedden, luidruchtige gasten, onvriendelijk personeel, opdringerige buschauffeur, slecht eten etc.. en kregen we daarbovenop nog slapeloze nachten met gratis rug en hoofdpijn.
    15. Door:
      Perry
      Periode:
      juli 2022
      Gezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      5,6
      Kamer
      4,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      5,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      5,0
      Schoonmaak
      5,0
      Vakantie algemeen
      5,0
      We reizen al jaren met Sunweb, tot dit jaar naar volle tevredenheid. We hadden in viersterrenhotel Blue Star Hotel in Alanya via Sunweb een familiekamer van 32 m2 geboekt, deze bleek slechts 24 m2 te zijn. Van de 2 kamers had er slechts 1 een aircoinstallatie, dit gold volgens de receptie voor alle familiekamers in het hotel en men kreeg hier vaker klachten over. Het hotel is ideaal voor dierenvrienden: tientallen katten hadden ongehinderd toegang tot de lobby, alle verdiepingen van het hotelgebouw en het restaurant. En het restaurant was vergeven van de vliegen waardoor veel mensen op de kamer aten en er in de hotelgangen en trappenhuizen steeds etensafval en vuile borden stonden. Ook was er te weinig personeel in het restaurant en de hotelbars, met lange wachttijden tot gevolg. Het aanwezige personeel deed weliswaar zijn best en was vriendelijk, maar kon door tijdgebrek geen service bieden.


    Uw reisgezelschap

    Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

    Volwassenen (vanaf 17 jaar)
    Kinderen (2 t/m 16 jaar)
    Baby's (tot 2 jaar)