The Three Corners Equinox Beach Resort

    terug

    Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

     Verberg prijsinformatie
     Toon prijsinformatie

    Ervaringen

    Beoordelingen

    Er zijn 117 beoordelingen voor The Three Corners Equinox Beach Resort ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

    Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

    De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

    7,9
    Kamer
    7,5
    Maaltijden
    8,6
    Vakantie algemeen
    8,0
    Overige faciliteiten
    7,8
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Ligging
    8,5
    Schoonmaak
    7,6
    Personeel
    8,8
    Kindvriendelijkheid
    6,6
    1. Door:
      Jeroen
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      10,0
      Kamer
      10,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      10,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      10,0
      Schoonmaak
      10,0
      Vakantie algemeen
      10,0
    2. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      8,3
      Kamer
      7,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
    3. Door:
      Chantal
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Anoniem
      7,7
      Kamer
      6,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Zeer vriendelijk personeel, wel oud hotel, eten niet heel afwisselend, shop waar je sigaretten, zwemspullen, ed kunt kopen vraagt de hoofdprijs (kan dit doen omdat het hotel afgelegen ligt)
    4. Door:
      Henri
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Vrienden
      7,4
      Kamer
      7,0
      Kindvriendelijkheid
      4,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Goed Hotel waar we al een keer of 8 zijn geweest. Wel wat achterstallig onderhoud aan de gebouwen en minder personeel dan voor de corona.(hotel zat nu ook helemaal vol met gasten). Dat is vooral te zien aan onderhoud zwembad .Bij kleine zwembad is nu de gehele dag geen personeel aanwezig (voorheen wel). Met drukte in de eetzaal moet je soms even wachten op een tafeltje ,maar personeel doet er alles aan om je zo snel mogelijk aan tafel te helpen. Vriendelijk personeel die je ten alle tijden wil helpen. Ideale plek voor duikers met vele duikstekken vlak voor de deur. Duikschool op het strand bij Hotel. Met erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
    5. Door:
      John Verhagen
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      8,3
      Kamer
      7,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Blijf bij de hoteldokter weg!!!!!! ik had last van diarree en een lang verhaal kort maken,Het koste mij bijna 2800 euro.Schandalig.
    6. Door:
      Tientje
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      8,4
      Kamer
      10,0
      Kindvriendelijkheid
      1,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      9,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      9,0
      Heerlijk bijna geen kinderen in het hotel. Verder bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel en ook de general manager, die heeft echt gastvrijheid in zijn bloed en zorgt ervoor dat je je heel erg welkom voelt: fantastisch. Prachtige riffen voor de deur, duik- en snorkelparadijsje.
    7. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      6,5
      Kamer
      6,0
      Kindvriendelijkheid
      6,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      6,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      7,0
      Schoonmaak
      5,0
      Vakantie algemeen
      6,0
      Veel ziek(12 van de 14 dagen diarree )geweest, net als veel andere gasten. Waar dit aan ligt geen idee. Alle dagen antinal moeten slikken om het enigszins aanvaardbaar te houden. Kamer zijn verouderd met name badkamer. kamer werden wel goed schoon gemaakt en de medewerkers van het resort doen er allees aan om het naar je zin te maken TOP!. Eten is ook goed en smaakvol, dus ik weet niet waar we ziek van zijn geworden. Het lijkt ook steeds opnieuw te gebeuren na de eerste reeks Antinal ingenomen te hebben leek het goed te gaan maar na een dag weer ziek. Veel mensen die we gesproken hebben hadden last van dezelfde symptomen.
    8. Door:
      Benny van der Vegt
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Stel
      9,7
      Kamer
      10,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      10,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      10,0
      Vakantie algemeen
      10,0
      Fantastische hotel met zeer vriendelijk personeel Maar ga waarschijnlijk niet meer met Sunweb naar dit hotel zolang er alleen met Transavia wordt gevlogen vanaf Amsterdam, dit in verband met de bagage af handelaar Viggo.
    9. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Anoniem
      8,4
      Kamer
      8,0
      Ligging
      10,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      10,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
    10. Door:
      anoniem
      Periode:
      september 2022
      Gezelschap:
      Vrienden
      5,3
      Kamer
      3,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      6,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      4,0
      Schoonmaak
      5,0
      Vakantie algemeen
      4,0
      Wij hadden voor Equinox gekozen omdat het wat kleinschaliger is dan Fayrouz. Maar bij aankomst hadden we gelijk al het idee van nee dit wordt het niet. We werden verwelkomt met papieren bekertjes drinken waar de bediende met zijn vingers in de beker het naar ons toebracht. In onze kamer was het een oude zooi. Ik heb foto's gemaakt wat ik er aan trof. Wij waren Fayrouz gewend maar daar kon Equinox niet aan tippen. Dus hebben we Stefanie de hostess gevraagd of we met bijbetaling naar Fayrouz mochten. Gelukkig kon dat. Wij zijn de volgende dag naar Fayrouz gegaan en hebben het daar heerlijk gehad.
    11. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Anoniem
      8,0
      Kamer
      8,0
      Kindvriendelijkheid
      6,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      9,0
      Vakantie algemeen
      8,0
    12. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      7,1
      Kamer
      8,0
      Kindvriendelijkheid
      7,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      7,0
      Schoonmaak
      6,0
      Vakantie algemeen
      7,0
      Het resort is naar westerse maatstaven een beetje ouzig en er is goed te zien hoe men oneffenheden wegpoetst voor het oog. Geen vakkundig herstel maar 'pleisters plakken'. De gangen worden aan de binnenkant regelmatig gesaust maar daar waar men niet zo dicht op kan kijken is het al een paar jaar niet meer gedaan. Het zijn de details die het hem doen. Snoer van de föhn helemaal verteerd waardoor de binnendraad bloot komt te liggen. Föhn wordt weinig gebruikt denk ik want na een korte test werd ik bijna onwel van de stank die er vanaf kwam. TV ook weinig zenders met vooral sneeuw en slecht beeld. De laatste drie dagen zes keer stroomuitval gehad in het gehele resort. De plastic bekers in de poolbar worden met de hand afgespoeld en weer gebruikt. liptyfus loop je hierdoor op... Vieze haren in het bad, gordijnen missen 30-40% van de haakjes en hangen dus op half elf. Handdoek haakjes vallen spontaan naar beneden als je ze aanraakt. In onze kamer lag een druif bij aankomst. Heeft er zes dagen gelegen. De zwembaden zijn van binnen beplakt met een rand van vinyl keukenzeil van blauwe mozaïek tegeltjes design, maar door het afslijten van de drukinkt ziet het er heel nep uit. Maar twee prima airco's per kamer, Stille kamers zonder burengerucht, Prima douche, prima bedden, koelkastje op de kamer (niet echt koud). Het all inclusive buffet is in grote lijnen iedere dag hetzelfde. Maar steeds met een kleine nuance waardoor je met wat fantasie kunt zeggen dat het geen dag precies hetzelfde is. Een bak rijst, een bak met iets van aardappelen, een bak met iets van vis, een bak met beef, een bak met iets van groente, een bak met iets van kip. En uit de BBQ komt kip, kwartel, kofte. Verder natuurlijk allerhande rauwkost en zoetigheden. Soepjes en pasta's. Maar pizza's die geen pizza zijn, shoarma die geen shoarma is. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en werkt hard. Acht weken van 14 uur per dag, zeven dagen op rij. En dan na twee maanden tien dagen vrij om naar huis te gaan. Respect. Men waardeert het ook echt als je ze een keer een fooitje geeft. In dit soort landen moet je dat echt doen. Helpt enorm. Als je er net bent ga je de eerste dag gelijk alle verkopers te zien krijgen. De masseur, de visjes spa, de dagtochtjes man, de hoofdmassage, de scootersafari etc etc. Afwimpelen vergt doorzettingsvermogen. Ga niet zeggen dat je misschien later iets zal afnemen want ze laten je niet meer met rust. Gewoon nee verkopen. Het weer was prima, misschien voor Hollanders wat te heet. Iedere dag 36 graden en 's avonds nog steeds 31. Maar dat wisten we vooraf. En de Rode zee direct aan het resort is prachtig en super warm. Enkele dagen goede golven gehad waardoor het leuk plonzen was. Snorkelaars hebben geloof ik liever minder golven, maar die dagen zijn er ook geweest. Voor snorkelaars moet het er prachtig zijn. Wij hadden bijna allemaal last van buikloop. Daar schijnen meer Europeanen last van te hebben in Egypte. Maar een paar tabletten Antinal doet wonderen. Probeer het niet met loperamide want dat gaat je niet helpen. Dus nu eens een all inclusive vakantie waarbij ik niet ben aangekomen. Er zijn geen liften in het hotel dus trappenlopen komt je conditie ten goede. Al met al een prima vakantie gehad.
    13. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Stel
      8,0
      Kamer
      7,0
      Ligging
      9,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      9,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      We hebben een heerlijke vakantie gehad. Erg jammer dat de wifi zo slecht was. Ook waren er weinig ligbedjes bij het zwembad, terwijl er nog wel genoeg plek was om bedjes neer te zetten. Ook veel mensen die de handdoeken op de bedjes leggen en vervolgens bijna de hele dag er niet zijn. Daar zou misschien nog wel wat aan gedaan kunnen worden. Wij hadden preferenties aangegeven, ivm pijn in knieën op begane grond. We kregen een kamer op de 1e etage, volgens mij hadden ze de preferenties niet gezien. Maar al snel konden we een andere kamer krijgen, dus dat was prima geregeld.
    14. Door:
      Ayman
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Gezin met oudere kinderen
      7,5
      Kamer
      7,0
      Kindvriendelijkheid
      7,0
      Ligging
      8,0
      Overige faciliteiten
      7,0
      Personeel
      9,0
      Prijs/kwaliteit
      7,0
      Schoonmaak
      7,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Wij hebben een prima verblijf gehad, samen met onze twee kinderen (16 en 14 jaar). Accommodatie was wel erg verouderd. Bij het bed van onze oudste kwamen de veren er zowat doorheen. Toen we dit aangaven, werd er gelijk een ander bed geregeld. De complimenten voor 'onze' schoonmaker Mohamed. Dat hebben we hem beloofd. Hij stond altijd voor ons klaar en was erg vriendelijk. Eten was heerlijk, als je verder niet te zinnig bent. Veel hetzelfde. Zwembad met een bar in het water was super. Afstand tot de zee, strand was dichtbij. Tussendoor nog een wandeling gemaakt naar een ander strand: Abu Dabbab Beach, waarvan wij gehoord hadden dat het een mooi strand moest zijn. Verder niet veel faciliteiten/recreatie/shows voor ons en onze kinderen. Wel was er 1x in de week een vuurshow, wat erg mooi was om te zien. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad en ons prima op het resort vermaakt. Service en personeel was erg vriendelijk.
    15. Door:
      anoniem
      Periode:
      augustus 2022
      Gezelschap:
      Anoniem
      7,9
      Kamer
      8,0
      Ligging
      7,0
      Overige faciliteiten
      8,0
      Personeel
      8,0
      Prijs/kwaliteit
      8,0
      Schoonmaak
      8,0
      Vakantie algemeen
      8,0
      Prachtig verblijf maar de resorts liggen als een Fata Morgana in de woestijn dus enorm geïsoleerd. Buiten de excursies is er niets te doen buiten het resort. Dat heb ik wel gemist. Even makkelijk naar een stadje of een markt. Ga je voor ontspanning, zon, zee en strand, dan zijn het uitstekende vakanties. Voor mij met 2 pubers was het perfect voor een week, maar ik zal in het vervolg naar een plek gaan met meer leven rondom het resort. Al met al was het resort, eten en personeel fantastisch.


    Uw reisgezelschap

    Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

    Volwassenen (vanaf 17 jaar)
    Kinderen (2 t/m 16 jaar)
    Baby's (tot 2 jaar)